Legyen szó akár új, akár használt fénymásolóról vagy nyomtatóról, a közel 30 éves szerviz tapasztalatunk alapján a kategóriájukban legelőnyösebb tulajdonságokkal rendelkező eszközöket kínáljuk ügyfeleinknek.

Segítünk kiválasztani a felhasználók igényeinek legmegfelelőbb készülékeket, melyekhez a folyamatos kellékanyag és szerviz háttér biztosításán kívül igény szerint akár személyre szabott üzemeltetési szerződést is tudunk kínálni.

Új készülékeket raktáron első sorban az otthoni vagy kisebb irodai munkacsoportok számára tartunk. Készletünket az ügyfeleink és viszonteladóink igényeit szem előtt tartva igyekszünk folyamatosan frissíteni és pótolni. A raktáron tartott, eladásra kínált készülékeink kiválasztása a megbízhatóságuk és kedvező üzemeltetési költségük alapján történik, de rendelésre a jelenleg elérhető legtöbb típust és készüléket akár 1-3 munkanapon belül be tudjuk szerezni, le tudjuk szállítani.

A használt készülékeink esetében mindenkor törekszünk arra, hogy megbízható forrásból származó, újszerű állapotú, keveset használt gépeket forgalmazzunk akár 12 hónap garanciával.

Ezekhez a készülékekhez általában raktárkészletről tudjuk biztosítani az alkatrészeket és kellékanyagokat is, így ez a szolgáltatásunk messze túlmutat az új készülékekhez biztosított gyári garancián, ahol adott esetben egy javítás akár több hetet is igénybe vehet a hosszú átfutási idejű alkatrészbeszerzés miatt.

Készülékvásárlás esetén igény szerint úgynevezett teljes körű üzemeltetési szerződés is köthető az eszközre. Bővebb információért, személyre szabott árajánlatért forduljon hozzánk bizalommal.